Hvordan bliver du bedre? Få svar med et online spørgeskema

Mange virksomheder vælger efterhånden at lade alt omkring spørgeskemaer, kundeundersøgelser og evalueringer foregå online. Hele processen, fra at kunden indtaster svar til afrapportering af resultater til relevante medarbejdere og samarbejdspartnere, kan i dag klares elektronisk ved hjælp af online spørgeskemaer.

Fordele ved online spørgeskema

Det giver store fordele, at alt data lagres automatisk og ligger elektronisk. Den største fordel er, at du sparer værdifuld tid, da du bl.a. ikke skal bruge tid på at indtaste svarene manuelt, og samtidig hurtigt og løbende kan analysere resultaterne via tabeller, diagrammer og grafer. Resultaterne kan også trækkes ud som filer, der kan bearbejdes sammen med allerede eksisterende kundedatabaser og CRM-systemer.

Skab en bedre kundeoplevelse

Online spørgeskemaer vedrørende tilfredshed og feedback anvendes i dag hos flere rejsebureauer, men kan benyttes i alle brancher. Online spørgeskemaer giver dig gode muligheder for at optimere på dine produkter og arbejdsgange, således at de matcher dine kunders ønsker og forventninger, og dermed skaber en bedre kundeoplevelse. Du kan ligeledes bruge online kundeundersøgelser til at opsætte overordnede mål eller delmål for din virksomhed.
Vil du blive klogere på, hvad dine kunder synes om kvaliteten af dit produkt eller din ydelse, så kontakt os og hør nærmere om dine muligheder.

Priser

Der er ikke løbende licensafgifter forbundet med anvendelse af spørgeskemasystemet. Du betaler udelukkende for den tid, der bruges på opsætning af din løsning.

 

Det kan vi også

En løsning for dig?

Kontakt os på tlf. 87 30 38 34.

Eller udfyld nedenstående. Så ringer vi dig op og fortæller mere.

Du kan også sende os en mail med flere detaljer og få en uforpligtende snak og et skræddersyet tilbud.

Kontakt os »